כוננות ספיגה: דימום בהריון ולאחר הלידה

כוננות ספיגה: דימום בהריון ולאחר הלידה

כן, כן - יש לנו קולקציית הריון והנקה!


במהלך ההריון, הגוף משתנה ומתפתח כל הזמן, ועם השינויים מגיעות גם דליפות לא צפויות לפעמים. קולקציית ההריון וההנקה של מודיבודי עוצבה בדיוק בשביל כל ההפרשות והרטיבויות האלו: זיעה לא רצויה, רצפת אגן חלשה, או שדיים מטפטפים. מוצרי הקולקציה מספקים תמיכה נעימה וידידותית לסביבה, כדי שאת תוכלי להתרכז בדברים יותר חשובים. 

הבדים הנעימים והנושמים של מודיבודי הם גם אנטי בקטריאליים - כך שבטיפול נכון, השימוש במוצרי הקולקציה נקי ובטוח, והסיכוי להתפתחות זיהום הוא נמוך עד אפסי.

 

הרצועות של גופיית ההנקה שלנו מצוידות בקליפסים נוחים במיוחד בשביל התינוקות הרעבים שלכן! הריפוד שלהן מספק תמיכה נוחה וקלילה, וסופג טפטופי חלב אם. שלוש השכבות שמהן הוא מורכב יכולות להכיל עד 10 מיליליטר של נוזל בכל צד, כאשר השכבה הפנימית מנדפת לחות במהירות. היא גם אנטי בקטריאלית ודוחה ריחות, כך שאת נשארת יבשה ורעננה. השכבה האמצעית סופגת את הנוזלים ו"נועלת" אותם, והשכבה החצונית עשוייה מחומר עמיד למים כך שאת לא צריכה להתעסק עם נזילות וטפטופים. הגופייה יכולה להיות פריט לבוש בפני עצמה, או בגד תחתון מתחת לשכבה נוספת, המעניק תמיכה לחזה וחימום.

 

גופיית הנקה


תחתוני ההריון שלנו מוכנים לכל התרחשות בלתי צפויה, ומספקים לך גיבוי נוסף כשאת עובדת על רצפת האגן שלך. אלה תחתונים סופר עדינים ואולטרה סופגים, עם הגנה מדליפות שנגרמות בשל תקופת ההיריון ואחריה. הם יושבים בדיוק מתחת למותניים, בחיתוך V נוח בחגורת המותן המייצר נוחות מקסימלית.


כל אישה חווה את הדימום שלאחר הלידה אחרת: יש כאלו שאצלן הדימום קל ואחרות שסובלות מדימום כבד, וזקוקות להגנה מוגברת, כמו זאת שמספקים תחתוני "ספיגה גבוהה/לילה" של מודיבודי. כל התחתונים של מודיבודי עשויים מבדים טבעיים באיכות גבוהה, בשילוב טכנולוגיית ה-Modifier הנושמת שלהם (פטנט רשום) - שכבה דקיקה בעובי 3 מילימיטר בלבד שמאפשרת להם לספוג כמויות, ולדחות כתמים, ריחות ובקטריות. התוצאה היא פריט נוח, הגייני, ופונקציונלי - פתרון מודרני מושלם לימי המחזור.


המוצרים המושלמים של קולקציית ההריון שלנו יכולים להיות שלך, וגם מתנה נפלאה לאמא טרייה בחייך!

כבר יצא לך לנסות את הקולקציה? יש שאלות שלא ענינו עליהן? דברי אלינו!

 

< המאמר הקודם ידעתי שאני צריכה לקבל את הגוף שלי - בשבילי ובשביל בתי
המאמר הבא > 5 טיפים מדיאטנית להקלה ב PMS

להשארת תגובה

יש לאשר את התגובות לפני שהן מפורסמות

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.