המהפכה מגיעה למיינסטרים: דם וסת אצל פאולה ולאון

המהפכה מגיעה למיינסטרים: דם וסת אצל פאולה ולאון


המהפכה מגיעה למיינסטרים

 


בזמן האחרון אנחנו מופיעות יותר בתקשורת וזה מרגש. לא רק זה שמדברים על מודיבודי ועל הווסת, גם האופן שבו מדברים עלינו. חברות - יש שינוי חזק ומשמעותי באופן שבו הווסת מוצגת במיינסטרים! אם פספסת, אנחנו מאוד ממליצות לך לצפות בסרטון הזה מתוך תוכנית הבוקר הפופולרית "פאולה וליאון" של קשת 12. תוך כדי דיון על נירמול הווסת בשידור, החליטה העורכת לחזור בה מההחלטה שלא להראות תמונות של דם וסת וקבעה עובדה חדשה: אפשר להראות וסת על המסך, גם בתכנית בוקר בערוץ מסחרי מוביל.


הדרמה התרחשה במהלך אייטם בו זוג המגישים המקסים אירח את השחקנית והדוגמנית מי-רן מנקס - שמשתפת פעולה עם מודיבודי באמצעות העלאת השיח ברשתות החברתיות ודוגמנות של הדגמים ההורסים שלנו. מי-רן המדהימה הגיעה כדי לדבר על וסת, ועוד לפני השידור הוחלט מראש שלא להראות תמונות ששיתפה לאחרונה בהן היא שוטפת את הדם מהמודיבודי שלה בכיור. אבל אחרי שפאולה, מי-רן וליאון דיברו על המשמעות של הווסת בחיינו, ומנגד בדרישת החברה לצמצם את הנוכחות שלה, השינוי המיוחל הגיע מהר מהצפוי.

 

 

ממש תוך כדי האייטם בתוכנית הבוקר, החליטה העורכת של התוכנית להראות את התמונה המדוברת, ולא נותר לנו אלא להצטרף לקריאה הכנה והשמחה של מי-רן: "ניצחון!". מדובר בניצחון נוסף בשורה של הופעות של מי-רן ושל מודיבודי בתקשורת בזמן האחרון. הכתבות שהתפרסמו עלינו ב"הארץ" ו"לאישה" היכו גלים גם הן, ואנחנו לא מפסיקות לשמוע מכן כמה טוב לראות ייצוג ציבורי של מה שעובר עליכן אחת לחודש.

בכל פעם שבה עוד טאבו נשבר, כולנו מתקדמות בעוד צעד בדרך הנכונה לקראת נירמול השיח סביב הווסת. במודיבודי העולמית הבינו את זה כבר ממזמן. בקיץ האחרון הן הפיקו סרטון פרסומת מהמם עם אימג' מאוד דומה לזה שהעלתה מי-רן. פייסבוק פסלה את הסרטון אבל אז חזרה, בעקבות לחץ ציבורי. גם אז חגגנו את הניצחון הקטן-גדול הזה.

< המאמר הקודם וסת זה מצחיק: סצינות קומיות מדממות
המאמר הבא > קודם כל את: הבדיקות שאת חייבת לפנות להן זמן

להשארת תגובה

יש לאשר את התגובות לפני שהן מפורסמות

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.