מה הניע אותי להקים את מודיבודי ישראל

מה הניע אותי להקים את מודיבודי ישראל

כשגיליתי את תחתוני המחזור רציתי לעצור כל אשה ברחוב ולהגיד לה: תקשיבי את לא מאמינה, יש את הדבר הזה והוא שינה לי את החיים. 

chen tamir modibodi israel


אני זוכרת אותי מדברת על זה עם חברות שלי. לרובן לא היה מושג על מה אני מדברת וזה בעיקר נשמע להן מופרך. היו כאלה ששמעו ולא ניסו והיו בודדות שניסו והיו איתי באותה תחושה שזה גיים צ'יינג'ר. ככל שעבר הזמן חיכיתי שהפלא הזה יגיע כבר לישראל, ואז קרה הדבר הכי קטן שנראה כחסר משמעות שפשוט גרם לי לקום ולעשות זה בעצמי.

בסוף 2017 ילדתי את בתי הראשונה והטלטלה הייתה גדולה. חוויתי בייבי בלוז (עוד נושא שלא מספיק מדברות עליו) ובמקביל זעזוע בחיי האישיים. הפכתי מאשה עסוקה עם קריירה בינלאומית לאמא במשרה מלאה עם כל הקשיים המוכרים: חוסר שינה, כאבים, קשיים בהנקה, בזוגיות, במה לא. הסיפור שמוכר לכ"כ הרבה נשים אחרי לידה ראשונה.

ישבתי בבית בתחושת חוסר אונים. רציתי להחזיר לעצמי תחושת בעלות על החיים שלי. רציתי לעשות משהו שיהיה בו ביטוי ליכולות שלי ולדברים שאני רוצה לתרום לעולם ולמשפחתי. איתמר, שותפי לחיים ולימים גם למיזם המדהים הזה, שמע אותי מדברת על כך שאני רוצה עצמאות ובמקביל שמע את הדאגה שהבעתי לעתידנו הכלכלי עכשיו כשאנחנו משפחה. יום אחד הוא שלח לי כתבה שבה הופיעו אנשים פרטיים שפתחו חנויות און ליין במחשבה שאולי זה יכול לעניין אותי באיזושהי צורה. האמת, שהוא בכלל לא חשב שאצפה בזה ובטח שלא היה לו מושג כמה עצומה תהיה ההשפעה של הפעולה הקטנה הזו.

אני זוכרת את הרגע הזה שנפל האסימון וחיה אותו עכשיו כשאני כותבת את השורות האלה. זוכרת את הלמות הלב וההתרגשות הגדולה ברגע המדויק שבו הבנתי בדיוק מה אני רוצה לעשות ואיך אני הולכת לעשות את זה וכבר לא יכולתי לחכות לרגע שבו אזכה להכיר ולהנגיש לנשים בישראל את הדבר הזה, ששינה לי את החיים. מייד התחלתי במחקר שכלל בדיקות מעמיקות של כל החברות בשוק, הזמנה של כל התחתונים הקיימים בשוק וחלוקה לנסייניות. קראתי את כל המאמרים, ההשוואות והבלוגים שאפשר לקרוא על המוצר הגאוני הזה והבנתי בדיוק את איזו חברה אני הולכת לייבא.


מודיבודי מייצגת ערכים כל כך חשובים עבורי: בודיפוזיטיב, בריאות האשה, הקלה על נשים, סביבה וקיימות, אינקלוסיביות, איכות בלתי מתפשרת וכמובן הערך החשוב של "לדבר על זה". לדבר על דימומים, הפרשות, דליפות שתן, אנדומטריוזיס, ועל כל הדברים שבעיני חשוב שיהיה להם קול וביטוי בחברה. המותג הזה התחבר לאג'נדה שלי כמו כפפה ליד ואני ממש נרגשת ואסירת תודה על הזכות להביא אותו לנשים בישראל.

 

זה לא היה קל להפוך פתאום לאשת עסקים, האתגרים היו ועדין מאד מאתגרים. אבל לאור התגובות וההצלחה המסחררת של המותג בישראל, התחושה שאני קמה איתה כל בוקר מאז שיצאנו לדרך היא תחושה מרוממת ומופלאה של שליחות. יש לנו סיפורים מדהימים של נשים שכותבות לנו ומשאירות אותנו עם דמעות בעיניים. נשים שסבלו מכאבים, דליפות שתן, אמהות לנערות, המון מקרים מיוחדים שבהם התחתונים שלנו ממש הפכו עולמות לנשים וגם סתם מקרים רגילים לגמרי של נשים שפשוט גילו את הפלא הזה ואסירות תודה על כך שהבאנו את זה למודעות שלהן. 

שנה וחצי מאז שיצאנו לדרך זה עדין עושה לי כ"כ טוב לדעת שהמעשה הלא צפוי הזה (אני תמיד אוהבת להגיד שבטעות יצא לי עסק) שינה לנשים רבות כ"כ את חווית המחזור. מה שהניע אותי להקים את מודיבודי ישראל הוא גם מה שמדרבן אותי להמשיך ולהפיץ את הבשורה כשהחזון היה ונשאר להביא למודעות של כל אשה בישראל שיש אלטרנטיבה לתחבושות וטמפונים, והיא לא פחות ממדהימה!

הכותבת היא חן תמיר, הבעלים של מודיבודי ישראל

< המאמר הקודם דליפות שתן: טיפים ממומחית לרצפת האגן
המאמר הבא > אנדומטריוזיס - אולי גם את 1 מ-10?

להשארת תגובה

יש לאשר את התגובות לפני שהן מפורסמות

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.