הכירי את המודיבודית: קורל דרליצ'מן

הכירי את המודיבודית: קורל דרליצ'מן

אחת הברכות שהביאה איתה העלייה של הרשתות החברתיות בחיינו היא הבמה שעליה עלו נשות תוכן מדהימות - נשים שנותנות לנו השראה להיות הנשים שאנחנו רוצות להיות. אחת מהן היא קורל דרליצ'מן, "לא עו"ד אמא", שכותבת בכנות ובהומור על החיים שלה כאמא לשתיים שחיה עם שקית סטומה. אז באופן טבעי, התרגשנו מאוד כששמענו שגם היא אוהבת את מודיבודי ואת תחתוני המחזור המהפכניים שלנו.

צילום: sap_adler וסלינה בית אורן

שאלנו את קורל כמה שאלות על סיפור האהבה ההדדי הזה.

היי קורל! מה את עושה בחיים?

אני כותבת ומרצה. בעלת הבלוג "לא עו"ד אמא" ברשתות. אני כותבת על התמודדות עם מחלה כרונית בצורה אופטימית ועל קבלה עצמית למרות ואולי בזכות ה"שקית" שכל אחת סוחבת.

איך שמעת על מודיבודי?

אני זוכרת שנתקלתי (כבר לא זוכרת איפה) בתמונה של אישה עם ויטיליגו בתחתונים של מודיבודי ונפעמתי מזה. כל כך שמחתי שבמודיבודי בחרו בה להיות הדוגמנית שלהן. וזה תפס אותי. סביב זה התחלתי לחקור מה זה המותג "החצוף" הזה שרואה נשים אמיתיות ובכלל מה זה אומר 'תחתוני מחזור'.

צילום: @Shirlytarlo

איך הייתה החוויה שלך עם המוצר?

שנים על גבי שנים השתמשתי בפדים שגרמו לי חוסר נוחות, דליפות, הכתמות ותחושת חוסר ביטחון. לא היה סיכוי שהייתי הולכת לים בבגד ים במהלך הווסת. שום סיכוי. היום, כל זה נראה אחרת לגמרי. הווסת כבר לא 'אישיו'. להפך, למדתי לקבל באהבה ובהבנה. לא להתנצל. וגם לא למנוע מעצמי דברים.

למה דווקא מודיבודי?

אם תשאלו את הקוראות שלי מה מאפיין את הכתיבה שלי הן בטח יגידו כנות ואותנטיות. לשים את הדברים על השולחן כמו שהם, ובטח שלא להתנצל על מי שאת. אלה בדיוק הערכים שמודיבודי מקדמות. השינוי שאתן מייצרות מורגש ואני שמחה להיות בעידן הזה (וזה בלי קשר לזה שהתחתונים סופר איכותיים והעיצוב והצבעוניות שפשוט מרגשים אותי).

פייר? גם אנחנו התרגשנו. רוצות להכיר את קורל יותר לעומק? חפשו אותה באינסטגרם: @coraldrelichman

 

< המאמר הקודם סיפורה של וסת - חלק א'
המאמר הבא > "להשתחרר מהבושה" - כשדורן אמרה את הכל בשבילנו

להשארת תגובה

יש לאשר את התגובות לפני שהן מפורסמות

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.