0
 Advanced issues found
 

התמונות הללו מציגות חיים אמיתיים. הן עוצמתיות ויפות.

מאת קריסטי צ'ונג 
27/05/2019
 



במשך שנים, מותגים ומפרסמים ניסו לשכנע אותנו שלהיות "יפה" פירושו לחלוק את אותן תכונות -רזה,  שיער ארוך, עור מושלם, שיניים מושלמות ושיזוף נכון. אני זוכרת שבעבר כשצלמו תמונה משפחתית היית צריכה לוודא שהשמש מאחוריך וכולם מסתכלים על המצלמה.

כיום, הודות ל- Instagram והפילטרים, בכמה הקלקות והחלקות על המסך ניתן להפוך את התמונות שלנו באופן מיידי שיראו כמו צילום מקצועי. אבל זה לא נעצר במסננים בסיסיים - עכשיו מגיעים השיפוצים של הפנים והגוף. "את, אבל טוב יותר," הגיע לרמה חדשה לגמרי. רזה יותר, חטובה יותר, בלונדינית יותר, שפתיים גדולות יותר וקו הלסת המושלם יכולים להיות מושגים לפני הקפה הראשון של הבוקר.

 
 

אבל האם זה באמת מרגיש לך אותנטי, התמונות האלה?

אין שום דבר רע עם הרצון להיראות ולהרגיש טוב יותר, אבל כשאנו הופכות את השקיעה לקצת יותר צבעונית או משנות את המראה שלנו למשהו שיתאים לאידאל יופי גנרי, אנחנו מחליפות את מה שבאמת קורה באותו רגע ומאבדות חתיכה מעצמינו. היופי האמיתי שלנו מגיע מהגיוון והשוני - מצורות הגוף לצבע השיער ומעבר.

בנוסף ללהיות שלמות ונוחות עם המראה שלנו, אני מאמינה כי נשים צריכות להיות פתוחות לדון כיצד נושאים כגון מחזור, דליפות שתן, הפרשות וזיעה משפיעים עלינו מדי יום. בואו נהיה אמיתיות. זה נפוץ. רוב הנשים תקבלנה מחזור, זה ב- DNA שלנו, ואחת מכל שלושה אמהות חווה דליפות ​​שתן.

כשהתחלתי את Modibodi, תחתוני המחזור המובילים באוסטרליה, רציתי להעצים נשים לאמץ את גופם ולהיות בטוחות בעצמן. הרעיון עלה על דעתי כשהייתי אמא במשרה מלאה של ילדה בת שנתיים וחמישה חודשים, בסיאטל, ארה"ב, מוקפת בסטארט אפים ועולם ההיי טק.





עוד אין לך תחתוני מודיבודי?
קחי קוד קופון - 10% הנחה לקנייה הראשונה: 
10%OFFBLOG



 

 


יצאתי לריצות, התאמנתי למרתון וחוויתי דליפות ​​השתן. הפתרונות הזמינים היו מכוערים, לא נוחים, ומסוכנים לסביבה שלנו - מוצרי היגיינה חד פעמית. פשוט הרגשתי שאנחנו ראויות למשהו טוב יותר. ברגע שהבנתי כמה לחות וזיעה הן גם נושא בעייתי, התגברה אצלי עוד יותר התהייה -איך זה שעם כל ההתקדמות הטכנולוגית, כל התחום הזה עדין לא התפתח. ידעתי מיד שאני הולכת ליצור מוצר חדש לגמרי עבור נשים.

אני ממש גאה בכך שלקחתי את הרעיון והפכתי אותו למוצר וכעת הוא מותג הלבשה שיכול בקלות רבה יותר לעזור לנשים לנהל, באופן נוח ואמין, את זרימת המחזור, דליפות שתן, הפרשות, דליפות חלב אם או זיעה, ולהקטין את כמות המוצרים החד פעמיים שנזרקים למזבלה ומזיקים לסביבה שלנו. לאחר שנתיים של פיתוח, שכללו שיחות אינסופיות עם מהנדסי טקסטיל מדענים ומומחים בתעשייה, ולאחר מכן למעלה מ 1000 מיונים של סיבים מבחנים ובדיקות מדעיות, היה לי מוצר פטנט.


לאחר מכן חיפשתי כמה דעות על איך אוכל לשווק את זה כמוצר משנה חיים. נאמר לי שוב ושוב שנזדקק לדוגמניות על מושלמות כדי להפוך את הנושאים הבלתי נעימים כביכול (וסת ודליפות שתן) לקלים יותר לעיקול עבור הנשים האוסטרליות ועבור התקשורת. סירבתי להאמין שזו הדרך היחידה שבה יכולנו להיות נוכחות בשוק, מהיום הראשון הצגנו לקוחות או נשים יומיומיות מרקעים מגוונים על מנת לשווק ולמכור את המוצרים שלנו.

שש שנים מאוחר יותר יש לנו לקוחות שפונות אלינו מדי יום כדי לקחת חלק בצילומים שלנו שחגוגים נשים בכל גודל, מוצא וגיל. מאמהות לספורטאיות, סבתות למשפיעניות בעולם העסקים, כל סוג של אישה, וכולן יוצגו ללא ריטוש. אנחנו שומרות על זה אמיתי במודיבודי כי אנחנו יודעים שנשים תמיד במיטבן, הן יכולות להיות עצמן. אפלקציות, מסננים וריטושים מסתירים את הכוח האמיתי שלנו ואת היופי כנשים, אז תורידו את הפילטרים ותדעו  שהגירסה הטובה ביותר שלכן, היא פשוט אתן.


קריסטי צ'ונג היא מנכ"לית ומייסדת Modibodi

x

#{title}

#{text}

#{price}